Bara lite skönt gung...

Hey, lite skönt gung bara...grym musik!




Officiella VM-låten i sommar...så jävla bra (ny version)!

Lite mer rytmer på det...




Gillar verkligen den softa reggaen. Sen har jag ju faktiskt också varit på Uppsala Reggaefestival...

The Lovely Bones...

Titeln på filmen och rubriken på det här inlägget. Lägg det på minnet...se filmen. Helst ensam en kväll med mycket tankar. Jag känner mig helt stum så här efteråt. Jag vet inte hur jag ska sammanfatta den. Bra, konstig, psykadelisk, djup, sorgsen, glad, läskig. Bara för att slänga ut några ord. Jag brukar ha svårt för psykadeliska filmer och visst tycker jag att det blir lite väl mycket av den varan i The Lovely Bones ibland också men det funkar ändå bra. Och förstärker nog hela filmen skulle jag gissa. Nä, se den bara...

För att släppa filmen nu så ska jag väl bara kort gå igenom helgen också. Märklig helg, mycket märklig helg. Visserligen är jag inte förvånad över mig själv men allt var bara jävligt skumt, men roligt. Spontant är nog kanske ordet, lite väl spontant till och med.

Sen måste jag även gratta Adamovisch! Pappa till en underbar son. Det är du värd.

Näe, dags att sova. Känner mig sjukt taggad på diarierunda imorgon! Hmm...





Man blir så glad när man kommer på någon gammal favoritlåt. Grymt!

Kort kort kort inlägg...

Tänkte bara skriva om att filmen "Brothers" med Jake Gyllenhaal, Natalie Portman (snyyyygg) och Tobey Maguire är riktigt, riktigt bra. Orkar inte mer än att rekommendera den, önska att den riktiga vårvärmen snart kommer hit och ge några tips på gamla bra låtar som jag och Stefan tänkte ut...

Spice Girls – Viva Forever

East 17 – Stay Another Day

K-Ci & JoJo – All My Life

Var en jäkla massa mer också men måste nästan sova nu...

Eller ja, ett tips på en låt av Owl City (jag är fast) också naturligtvis...

Owl City – Meteor Shower

Och min och Elins favoritlåt av Evanescence förstås. Sjuk röst har hon!


 

Riktigt god låtlista det där...hehe

Mysig helg i Kalmar...

Nämen hallå där...det var la inte igår. Jag satt precis här och tänkte skriva ett sjukt långt inlägg om en massa saker här men nu fastnade jag i telefonen i en timme med en av mina käraste och äldsta vänner i Adam i en timme istället så nu orkar jag inte skriva något.

Hittade en gammal låt som jag tyckte om som fan förr för någon dag sen på spotify...cool låt faktiskt.

Bran Van 3000 – Drinking In L.A.

God natt!

RSS 2.0