Farväl Kalmar, hej Gävle - jag saknar dig redan, jag har längtat efter dig.

Hej Gävle! Fasen så kul att vara hemma! Kör bara! Men det tog sin lilla tid att faktiskt komma hem. Ett snöoväder gjorde att jag, Totte och Clazon var tvungna att åka i 40-50 km/h i ett antal timmar. Lite segt, men det var en trevlig biltur. Det är ju skoj att åka bil.

Lika kul som det är att vara hemma är det tråkigt att vara borta från Kalmar och alla underbara människor jag har träffat! Vilka månader jag har haft där! Även om jag är lite blyg ser jag mig inte direkt som den som har svårt att träffa nya människor. Det har aldrig varit något problem för mig. MEN, ett stort men här, jag kunde inte tänka mig att jag skulle kunna träffa såhär sjukt mycket "episka, awesoma, wadupa (osv.) människor. Det är ju helt underbart! Kalmar har inneburit en galet bra nystart i livet för mig. Tack för det.

Fick ett jävligt speciellt sms (från ett okänt nummer för övrigt) idag under bilresan upp. Jag citerar:
"Jag har tänkt på det här ett tag men inte riktigt vågat fråga, men har du lust att träffas och ha sex någongång typ snart? Ingen behöver få veta något. puss"

Första tanken är att någon jävlas med mig. Men jag blev ju nyfiken. För det första...vem skickar ett sånt sms? Andra tanken, är hon snygg? Haha, nä, men jävligt spännande i alla fall. Skickade numret till 118 100 och fick som svar ett helt okänt namn i en okänd by typ. Vafan är detta liksom? Kollade upp namnet på facebook och där blev jag inte heller klokare. Kikade på eniro vart stället låg. En liten by utanför Göteborg. Förstod ingenting.

Men jag svarade på hennes sms och frågade vem det var. Då visste jag. Vill inte out:a henne men jag tyckte det var en dålig idé så jag drog en liten lögn om att jag träffar någon för tillfället. Då fick jag svaret..."Jens, du läste inte hela sms:et". Då anar man ju ugglor i mossen. Letar upp sms:et och visst, det var ett sånt jättelångt sms. 

"Lurad haha. Skämt och sido, =) tur du har huvudet med dig och läser hela smset.. Skicka detta julknull till minst 10 stycken och se hur många som går på att du vill leka, annars får du dåligt sexliv resten av året ;)" 

Fett lurad blev jag. Men när jag tänkte efter ett tag så funderade jag på hur man vågar skicka ett sånt sms? Vem vet vad man får för svar tillbaka liksom? "Haha, vad tror du om mig ditt äckel. Jag hatar dig"´...eller ja, vad som helst. Det kan i alla fall sluta jävligt illa.

Åh, såg precis dom två senaste HIMYM-avsnitten...så grymt bra! Älskar verkligen den serien. Ska inte spoila...

Varnade ju om fylleinlägg när jag startade den här bloggen...igår kom det. Bitter-Jens var framme. Varför förstår jag inte. Bara jävligt kul att läsa dagen efter. I alla fall i det här fallet för det var inte särskilt illa, eller som Elin sa: "Men Jens, jag har läst så mycket värre inlägg av dig." Skippar att ta bort det den här gången. Mest skoj ju.

Aja, nu blir det lite Californication. Men först ett litet musiktips (Johannes påminde mig) såhär i kylan. Kan ju vara kul med lite uppiggande musik ibland också.

http://www.myspace.com/vincentvicious 

Tryck bara på play på låten "Vi lämnar allt"...rolig låt.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0