Fylleinlägg fast samtidigt inte...

Idag har varit en helt okej dag. Jag har känt mig sjukt speedad efter mina efterkänningar av sprutan och därefter har kvällen varit god. Jag har varit på förfest hos Pippo, Sara och Anton och har haft det jävligt trevligt. Jag måste faktiskt säga att det är nice med en sådan "liten" förfest som det var på Falkenbergsvägen 25. Jag gillar egentligen den mer intima stämningen där det ges lite mer tid för att umgås och prata lite mer privat. Det är något jag har saknat. Hittils i Kalmar har det nästan alltid varit fester med enormt mycket folk och det har alltid varit svårt att ha något egentligt seriöst samtal. Jag som verkligen tycker om att ta längre och mer naturliga samtal. Det gillas (en slags språk på facebook). 

Nej, nu ska jag ta och sova men jag måste ju naturligtvis bjuda på en underbar sovalåt...annars hade jag ju självklart inte skrivit detta...

Snälla, du som hatar Takida, ge denna låten en chans för det är verkligen en av mina favoritlåtar (vilket förövrigt görs på min ringsignal på telefonen). Den är riktigt bra och det är få som har hört den här...

 

God natt...

Per Aspera Ad Astra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0