Samma korta...

Idag anlände den andra boken till kursen...den lite matigare. Herregud, hur ska jag hinna med detta? Har inte tid att sova tror jag. Jobba, läsa litteraturen, skriva uppgifterna, umgås med familjen, umgås (läs: festa och åka pulka) med vännerna (vilket inte direkt gör mig produktiv dagen efter heller). Det värsta är att jag blir så jäkla trött efter en dag på jobbet. Måste ta en powernap på minst en timme och sedan är det en timmes startsträcka. Och så vidare, och så vidare...Därför har jag inte tid med detta heller. Minst 50 sidor till i boken ska läsas!
Lyssna även på den här lilla fula, rödhåriga saken från Katrineholm (vet inte riktigt hur han tänkte med frippen sin). Men sjunga kan karln!










Liten parantes också...herrejävlar! Jag måste träna, detta börjar spåra ur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0