...

Hmm, svårt att sätta fingret på den här dagen. Den har varit...skum. Jag känner att jag har varit på hyfsat humör ändå trots två rätt tunga bakslag. Först jävla U på manuset. Välkommen till klubben Jens Lindqvist! Första u:et under mina dryga två år som jag har pluggat på högskole- och universitetsnivå. Det suger rätt fett faktiskt. Men, efter en timmes tjurande där släppte jag helt det och var riktigt taggad för att hålla i filmkameran och vara lite fantasifull med vinklar och klipp till 5-minutersfilmen som vi gör. Även om det var snuskigt varmt i Karolines lilla studentrum så var det kul faktiskt. Kände mig lite inspirerad för första gången under hela kursen måste jag säga. 

Hann egentligen bara hem för att käka en snabbis innan det bar iväg till Oleary's för att kika på Arsenal - Pool. Orolig var jag innan, arg var jag efter. Nu har jag ett till riktigt hatobjekt i Arsenal (innan Arshavin) och nu Fabregas. Fyfan vilken maskare. Ställer sig framför bollen vid varje frispark hela tiden. Sen avslutar karln med att, medvetet, sätta upp handen i muren som därav stoppar Gerrard avgörande frispark. Suck. Men vad gör domaren som missar det? Andra gula och den lilla jäveln hade fått rött. Då kanske han hade lärt sig ett och annat. Tönt!

Men men, trots dessa missöden känner jag mig uppåt nu. Funderar på att gå upp tidigt imorgon och skriva mina beskärda del till kära Seendets språk. Eller blir det ikväll? Man är ju trots allt mest produktiv ungefär från nu och fram till 03:00. Jaja, det får framtiden utvisa...

Vi har fått positiva reaktioner från radioprogrammet vi sände igår i alla fall. Det var riktigt kul faktiskt. Även om sms-rouletten stod för en stor del av det kan jag tänka. Herregud vilket svar Stefan fick på sitt sms. Haha, sanslöst faktiskt. Pallar inte förklara men det var klockrent. Jag var ju programledare för första gången i karriären i en radiostudie också. Det gick väl sådär kan jag tycka. Det är rätt mycket att tänka på som programledare ändå. Men det var kul. Dock blev jag ju utröstad i slutet på programmet så jag var väl inte så bra då kanske. Haha.

Näää, nu har jag inte tid med det här något mer. Kör bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0