Mästarnas mästare...

Jag kikade precis på Mästarnas mästare på SVT Play...det är fan bra TV alltså. Gillar konceptet och gnabbet mellan Holm och Sjöberg är ju underbart. Hörde även en gammal bekanting till låt, José Gonzalez - Heartbeats. Den hade jag helt glömt bort.






Nu jävlar har jag satt igång med träningen i alla fall. Känns helt underbart själsligt, inte lika underbart kroppsligt. Herrejävlar vilken träningsvärk jag har. Men det ska jag utstå...match ikväll 21:30 med Tommy Wahlgren. Taggad som fan nu.

Har dessutom som nyårslöfte att helt sluta med både godis, chips, läsk (light är okej), popcorn, you name it...Det har inte heller blivit något på två veckor nu och jag har inte ens haft något sug för det måste jag säga. Värst är väl söndagarna när man är extremt slö och bara vill dega framför TV:n, men det gäller bara att ha lite disciplin. Blir jag sugen på något får det helt enkelt bli en frukt eller lite nötter (om saltsuget kommer). Så nu jävlar, nu kör vi!



Nu måste jag dock se till att vara disciplinerad när det kommer till skolan istället. Dags för manus!

Hittade förresten den här godingen också...



Kulturnazister, väx upp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0