Pepparspray är inte att leka med!

Satan i gatan alltså! Hade en sån skön och fin utekväll ikväll tills det kommer fram en äcklig och vidrig snubbe (30 +) som sprutar pepparspray över oss alla (verkligen helt oprovocerat dessutom). Jag klarade mig kanske bäst av alla så jag gick efter och ringde 112 och polisen direkt (eftersom bland annat Jonatan föll ner på knäna och skrek). Jag fick snacka med dom och medan jag följde efter skrek jag massa saker (vilket jag inte skulle ha gjort). Efter några meter möttes jag av gärningsmannens polare (en tjej och en kille) som först kom fram och sa att det var sjukt onödigt att jag ringde polisen ("...alltså det var väldigt onödigt det han gjorde men ring inte polisen!") och då jag fortsatte härja så kom snubben fram och sa åt mig att ge han min telefon. Självklart vägrade jag, varför skulle jag? Då säger fittjäveln (ursäkta ordvalet) att han "äger hela stan" och nu ringer ett samtal...Varför backade jag där för? Snubben var närmare 40 och sjukt liten. Som  jag känner nu har jag visserligen inte mycket att ge i en fight men den lilla jäveln hade inte haft en chans. Men jag skulle snarare ha fortsatt följt efter snubben som gjorde det istället för blivit stoppad av en liten patetisk jävel som trodde han var något. Fan vad irriterande! Gubbjäveln som gjorde det blev sjukt jävla orolig när jag sa att jag ringde polisen i alla fall så han sprang ju in bland massa smågator och gömde sig. Det var även hans jävla polare som stressade på honom om det. Det där var ju någon jävla småbrottsling som hade gjort grejer förr. Han blev så sjukt rädd alltså. Polisen snackade om att dom hade plockat dom misstänka i alla fall. Får väl se om det leder någonvart, misstänker att jag blir huvudvittne då.

Fuck vad jävla ont pepparspray gör ändå alltså! Helt sjukt! Vet inte om jag fick någon adrenalinkick när det hände men jag kände inget då. Då var min instinkt bara att sätta dit den jäveln som gjorde det. Men sen, när jag kliade mig i ansiktet med vanten så brände det som fan. Helt galet alltså. Och nu, dum som jag är, tvättade jag mig med vatten när jag kom hem. GAAAALET vad ont det gör i hela ansiktet nu. Kan inte förstå hur jävla ont Jonatan, Anton och Danielsson fick då.

Tråkigt med en annars så bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0