Upptagen dag...

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Jävligt skönt kan jag tycka! En massa nya filmkunskaper har tillkommit, en shoppingrunda på stan med Pippo och Stefan (blev dock bara en slirre för mig) och sedan direkt cykla iväg till badmintonträning nere på Spelefanten. Jag lämnade hemmet strax innan 9 på morgonen och var hemma i 15 minuter innan träningen. Kom hem precis innan 23. Det är en riktig heldag det.

Det var så jävla skönt att träna idag. Lite överraskad över hur mycket badmintonen sitter i ändå. Jag har tränat två gånger nu sedan början på hösten då jag också tränade två gånger här i Kalmar. Fan vad kul det är! Jag fick en sjuk kick efter träningen idag. Jag är riktigt sugen på att åka ut och tävla några helger per halvår. Problemet är bara att jag skulle behöva träna med lite människor som håller lite högre klass än folket här i Kalmar. Jag saknar faktiskt träningarna hemma i Gävle och i Sandviken.

Idag har humöret varit på topp i alla fall. Det känns bra. Vilken störd klass man har ändå. Inte många som har alla korvar på grillen där inte, men jäklar så man skrattar under dagarna.

Nä, nu ska jag se något avsnitt av office innan det blir god natt känner jag. Men en musiklänk också naturligtvis!




Det är låten som Jim Carrey sjunger för snubben som tänker hoppa i filmen "Yes man". Riktigt skön ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0