A Beautiful mind...

Har precis sett en av mina absoluta favoritfilmer. A Beautiful mind med Russel Crowe. Den mannen kan både det här med att skådespela och att välja filmer efter kvalité. Ruskigt imponerande. Tänk bara på en sån som Will Smith. Han tillhör, för mig, toppskicktet av skådespelareliten. Man blir aldrig besviken på hans insats i filmerna han deltar i. Men, många av dom filmerna han har varit med i dom senaste åren har inte direkt varit top notch tycker jag. Seven Pounds, visst. Sjukt bra film! Men filmer som Hancock och I Am Legend tycker jag personligen inte alls om. Dock, som skrivet, gör han alltid en riktigt bra skådespelarinsats. Jag har tänkt lite på det där och frågan är om han inte är den bäste. Just ja, tillbaka till tråden igen. Frågan är dock om Will Smith är särskilt bra på att läsa manus, eller förstå vilka filmer som kommer att växa sig stora (finns garanterat någon kopia av Ari Gold bakom där också som ligger bakom dom flesta besluten). 

A Beautiful mind var det också ja. Jävligt bra film! Man tycker så synd om alla inblandade karaktärer. Sen att jag har läst just John Nash som hela filmen bygger på gör det hela ju inte mindre intressant för mig måste jag skriva. 

Morgondagen blir både en skön och stressig dag för undertecknad. Eftersom jag är programledare för magasinet imorgon så hänger väldigt mycket på mig. Jag har faktiskt inte hunnit blivit nervös alls än men det lär komma där strax innan när alla påor och avor och frågorna till gästen ska vara relativt bra inlärda. Men det blir kul, jag är taggad. Det är en skön adrenalinkick att känna att allt hänger på en. Gäller bara att prestera då också. 



 

Man måste bara älska låten. Hatar Granis lite grann för att ha varit i London och sett Goo Goo Dolls som förband till Counting Crows. Det är helt sinnessjukt ju. Går inte att hitta så mycket bättre spelningar än så...

Nej, nu blir det ett grymt citat och sen Seven Pounds på det. Blev sugen på den efter att jag tänkte på Will Smith...

"The two most important things in life are good friends and a strong bullpen (avbytarbås)." - Bob Lemon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0