Rastlös man med en underbar huvudvärk...

Det här kan vara en av mina minst produktiva dagar i mitt några dagar dryga 23-åriga liv. Låg i natt med jordens frossa och bara låg och skakade och kunde inte sova. Det är det typiska tecknet för sjukdom för mig. Så idag har jag bara slappat sönder mig själv med några avsnitt av solsidan. När huvudet bankar som att hjärnan vill ramla ut finns inte orken för så mycket mer än så. Så får ta och be om ursäkt till mina gruppkamrater i skolan att jag inte kunde bidra med något idag. Imorgon återvänder jag och förhoppningsvis har detta lagt sig då.

Sitter nu och funderar på om det inte kan vara dags att kika igenom Inception igen. Känns som en sån film man bör se minst två gånger innan alla bitar faller på plats.

Fick för övrigt också betyget på personporträttet till kursen tidningsredigering nyss. Ett G+ blev det. Har aldrig riktigt gillat dom där plussen. Vet inte riktigt om uppsåtet är att det ska vara en liten egoboost för människan som får betyget. Lite trist också att jag torskade på min mindre bild av dom två bilderna jag använde mig av. Lite trist men samtidigt ska jag inte gnälla. Det är trots allt ett G med råge och förutom just bilden hade hon inget att kommentera.

Sen fick jag min egna lilla egoboost tidigare idag då en representant från Karma-eventet hade, tydligen med tips från en klasskamrat, headhuntat mig och ville att jag ska skriva en krönika till deras magasin i vår. Det var skoj och dessutom får jag ju göra det jag tycker om bäst så självklart tackade jag ja till det. Skoj... 

Fick precis också ett tips om soloprojektet ifrån The Killers sångare. Brandon Flowers...slå på spotify. Låter riktigt lovande faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0